Valpkurs

Idag börjar valpkursen & nu känns det verkligen som att vardagen är tillbaka:) Och det känns skönt! Nu känns det som att livet verkligen väger lika mellan gott och ont, men jag försöker verkligen få mer vikt vid det goda=)

Bra saker som har hänt:

*Cazper & Gozzip går nu mera ihop, inga fler grindar alltså;)
* Jag har funnit en riktigt bra vän:) Du vet vem du är!
* Ninja börjar fokusera mer o mer på sitt arbete
* Gozzip är en helt underbar valp, kan nog bli en stjärna ;)

Dom mindre bra sakerna orkar jag inte ens gå in på=/

Annars så rullar det på i vanlig ordning, men jag skulle vilja att något roligt & oväntat händer snarast! Lycka är verkligen en drog & när effekten svalnar, då blir man bara en degklump, så nånting riktigt bra/roligt måste hända snart!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Du skriver så bra!!

2009-09-07 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0