Söndag

Igår var det en lugn dag på Ågärdevägen :p

Vi var nog alla lite småsega efter gårdagen, men vad gjorde det, det spöregnade & var en typisk "söndag"

Men sen på kvällen så fick jag ett ryck, så då åkte jag & martin ut till klubben för att träna hund & tur var väl det, för igår så klarade Gizmo för första gången ett 12 pinnars slalom!! :D

Så nu känner jag mig taggad till tusen på söndag, då vi ska tävla igen =) Och på söndag ska jag även damma av gammelgubben, så skrutten ska få visa att gammla hundar kan visst....Sitta ;)

Men det ska iaf bli superskoj, blir väl även sista gången man ser agilitymänniskorna, tja, vi syns ju till våren förstås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0