Pannkaka

Jag är som en pannkaka just nu, hur man än vänder & vrider på mig, så blir jag bara platt & färglös. Platt, slö tråkig & färglös...blää... Och det är mina stackars hundar som får lida av det, när man är lite off =/ Vet inte om det är höstdepp, eller var det är...Men just nu känns inget roligt, det bara svartnar för ögonen & det enda jag vill det är att sova.... Verkligen kräktråkigt.

Nu är det verkligen kallt & jävligt & allting tar bara slut...Snart ser man väl inte en människa förrens till våren...ÅHHH SÅ TRÅKIGT!!! Kan inte sommaren vara liiite längre!?

Har ändå mkt på G förtillfället, men ändå så känns det bara tråkigt...Usch..varför mår man såhär helt plötsligt?? :s

Jaja, ikväll är det kurs, imorrn är det kurs & på lördag är det kurs...Så får väl försöka koncentrera mig på det..

Behövde bara spy lite galla i bloggen

Tjing!



Platt & färglös


Kommentarer
Postat av: Ewa

Har du tänkt på att man ibland måste tillåta sig att vara lite off, men vet du en dag vaknar man o är inte off ohhhhh det är så härligt kram kram o kram

2009-10-01 @ 18:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0