Ninja är dräktig!

Wiiehooo!! Nu är det bekräftat att lilla N ska bli mamma & jag blir väl en mamma/mormor då da^^ hehehe....Så tro inte på rykterna som kommer att spridas, det är alltså inte jag som är med barn^^ Nu känns det superskojj & jätte pirrigt, även lite overkligt, men om 4,5 veckor så dimper dom ner;)

Och redan på lördag så kommer min första eventuella valpköpar, varför bromsa när man kan gasa;)

Intervjuen igår gick superbra, så jag är nöjd & inte nog med det så fixade jag även en intervju till karln min oxå, så, vad skulle han göra utan mig...mm..det kan han få tänka på;p

Annars rullar kurserna på & på lördag så ska det bli middag med Erika, ska bli väldigt mysigt!=)

Nej, nu ska jag sympatia lite med lilla N;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis...vad roligt att du snart får en "hög" med valpar, då vet du vad du har att göra de närmsta veckorna...

Mina är sent om sider på väg att flytta , just nu är det 6 vildar kvar av 8 , denna helg o nästa åker två, sen är de 4 kvar ett tag till.

Vad dagarna tar vägen vet jag inte, det är full rulle från morgon till kväll.



Lycka till med valparna som kommer...

Kram Monica

2009-05-08 @ 10:13:58
URL: http://mojo702.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0