Jaha

Nu har det blivit slarv återigen!;p  Men jag kan faktiskt med glädje i kroppen säga att jag inte har bloggat för att jag inte har haft tid...Va!? Tänker ni, hon går ju bara hemma, vad kan hon möjligen göra??
Jo det ska ni få veta, jag klipper & tränar hund för fulla muggar! Vilket jobb va?! Men det är jäkligt kul & det tar jäkla massa tid....Så ja, när jag helt enkelt har haft nån tid över då har jag varit sympatigravid med lilla N, hahahahahaa...Vi tar små tupplurar & läser böcker, eller inte Ninja kanske, men hon hjälper mig att vända blad^^ Sen så trackar jag ju självklart min kära moster med alla tänkbara frågor, så tack snälla du, för att du orkar med mig;)

Sen påtal om nåt helt annat så måste jag ju skryta med att i veckan så planterade jag även jordgubbar, det ni!;p

Vad händer annars??

Jo idag blir det kurser som står på shemat, både gruppkurs & privat:)
Tisdag: så blir det ju intervju & privatkurs
Onsdag: Ska N göra ultraljud, sen blir det privatkurs
Torsdag: Privatkurs
Helgen är jag faktiskt helt ledig & då blir det nog en sväng till uppsala=)

Men denna vecka blir det nog lite mer uppdatering, jag kommer väl att tala om hur det gick på intervjuen & ultraljudet.

So keep in touch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0