Mysigt!

Ja, tänk vad mysigt det är att få gå ut & sätta sig på balkongen & stirra solen i ansiktet;) hehe...Trots att det fortfarande är snö på backen så blir det jättevarmt i solen!! Så mysigt så^^

idag är det dags för valpisarna igen & det ska bli så roligt. Jag tycker nästan dom kurserna är roligast, det är så unga individer som oftast är helt oförstörda & så hjälper man till att forma dom & i slutändan (men en engagerad ägare) så blir det jättetrevliga hundar=) Sen så får vi en ny liten krabat med oss idag, en 12veckors collievalp=) Blir faktiskt min första, så det ska bli så spännande att se dom.

Och på träningsschemat idag, så blir det sitt, ligg, inkallning mm Vi ska alltså jobba mkt med grunden! Så idag hoppas jag på att en riktigt bra dag ska inträffa igen=)

För övrigt idag så ska jag åka till vet.
Packa ihop småplocket
Städa
Tvätta
Och hinna med alla doggsen där emellan;)

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Sörbo

Lördag.

Trevlig Lördag men glöm inte att släcka mellan 20,30-21,30.

2009-03-28 @ 17:47:30
Postat av: Annie

...håller med om att det känns sååå härligt med de här "ansiktet mot solen" dagarna, och mer blir det i mitten på veckan. Ha det nice!

kram

2009-03-30 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0