Kurs

Idag var det andra tillfället med B & L, det har gått framåt, men än är det en lång väg att gå. Men får dom bort hans dumma tonårsfasoner, så är det en klockren hund att jobba med! Han är en av få terriers som jag känner som verkligenn gillar att jobba! Så det är skojj=)

Men jag skulle själv aldrig vilja ha en;p Kanske när man går ner till en hund & kan fokusera 100% på den, men nja inte annars^^ hehe...

Idag ska jag förövrigt ringa runt till en massa ställen, sånt som man måste göra innan flytt.... Och nu ni så är det ju faktiskt inte långt kvar! Ska bli sååååååååååå sköööööööönt=D

Nej nu lär jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Sörbo.

Ja, jag skulle inte vilja byta med dej.(flytten alltså) Det är det jobbigaste och tråkigaste som finns. Men vi får hoppas att det blir bra när ni är på plats.

Kram.

2009-03-03 @ 13:24:51
Postat av: Annie

När flyttar ni?

2009-03-03 @ 14:57:13
Postat av: Annie

Ska ni flytta långt, eller är det i närheten? Bättre område?

2009-03-03 @ 17:44:55
Postat av: L

Hej, undrar vad du menar med...."Men jag skulle själv aldrig vilja ha en;p Kanske när man går ner till en hund & kan fokusera 100% på den, men nja inte annars^^ hehe..."

Väntar på material från dig... Tack för senast, kallt men lärorikt!! Ses nästa vecka//L





2009-03-03 @ 21:01:42
Postat av: nattis

Hej L! mailet kommer imorrn=) Nej jag menade att jag inte ville ha en terrier;) Dom är ju väldigt envisa, så jag skulle inte vilja ha fler hundar om jag hade en:) Hoppas att det redde ut dina frågetecken:) Syns nästa vecka!

2009-03-03 @ 22:19:38
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: nattis

Hej L! mailet kommer imorrn=) Nej jag menade att jag inte ville ha en terrier;) Dom är ju väldigt envisa, så jag skulle inte vilja ha fler hundar om jag hade en:) Hoppas att det redde ut dina frågetecken:) Syns nästa vecka!

2009-03-03 @ 22:22:03
URL: http://gng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0