Känslor

Ja, tänk vad känslor kan ställa till med! Dom kan förstöra en hel vänskap utan anledning, eller ja, alltså det blir så jobbigt för den som har känslor för den andra, så då vill den typ inte veta av en...där med så försvinner vänskapen...BAJS!

Det är så drygt för man tror själv att man inte "uppmuntrar" den andre till något men endå så tolkar ju människor olika, så ibland kan man ju inte ens krama någon annan, för att det inte ska uppstå misstolkningar....

Känner ni igen er???

Jobbigt är det när det händer iaf, men jag förstår ju även om man vill avsluta vänskapen, om den ena har känslor & inte den andra, man behöver ett brake, sen kanske man hittar tillbaka till varandra som vänner, men i många fall inte!

Jag tycker inte att jag är en speciellt flörtig person, jag brukar tänka mig för vad jag ger ut för signaler om jag "känner" att den andra börjar känna nånting mer utöver vänskap...men lik förbannat, så skiter det sig endå! Men jag menar, man måste ju fortfarande få vara snäll utan att det ska betyda nåt, eller?!

Killar kan säga att vi tjejer är komplicerade, men vad fan är då ni????

Jag blir tokig & nu tänker jag lägga detta bakom mig & bara "gilla" läget, gör jag nånting, så blir det ju bara värre!

Nej, nunna ska jag bli från & med NU!!;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Du kommer att bli så söt i den svarta kåpan i klostret:)

2009-03-05 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0