Fortsättning följer..

Ja, då var det en ny dag & jag är fortfarande frisk! jippiee!!=D Och nu har jag nog sanerat hela huset med klor oxå, så vem vet klor & vitpeppar kanske är räddningen från magsjuka....Men känner jag mig själv rätt så kommer väl jag att kräkas ikväll, bara för att jag tror att jag hade klarat mig;p Men men, den som lever får se=)

Men nu har jag absolut inte tid att vara sjuk för idag är det kurs, imorrn är det trim & nästa vecka drar valpkursen igång, så nu bara måste jag få klara mig!!! Please!!

Annars händer det inte så mkt idag, nu har jag ju packat klart det som går att packa, nu kan jag inte göra mkt  mer förrens sista veckan, så lite små tråkigt har jag....Ja, jag får väl ta att plantera om lite blommor kanske? Nåt tidsfördriv måste jag ju ha, annars blir jag ju GALEN:p

Förslag???

Kommentarer
Postat av: Ewa

klart du ska plantera om blommorna, dom som är på väg hem igen (till dig ) är klara .Och Så vet du väl att nu är det dags för näring åt våra växter kram på dej o lycka till med omvårdnaden av våra gröna vänner

2009-03-12 @ 20:10:23
Postat av: Monica

Hej ...

Här får du något kul att göra så att du inte har långtråkigt...

www.photofunia.com



Ha en trevlig helg och hoppas magen klarar sig.

Kram Monica

2009-03-13 @ 13:56:52
URL: http://mojo702.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0