Valpisar

Ja, nu kom dom äntligen!! =D Tre överlevande valpar blev det, tyvärr så fick vi inte liv i den sista tiken=/ Jätte tråkigt, men det är väl sånt man får räkna med=(

Dom som lever är små köttbullar iaf ;) *fniss* Nu hoppas vi att allt går vägen & att alla överlever=) Men Ninja är en väldigt duktig mamma, som pysslar med sina små, så det blir nog bra=)

TUSEN TACK TILL ERIKA, utan dig skulle jag ha dött^^ hahaha....
Verkligen ett JÄTTE tack=)

Till er som är intresserad av valp, så hör jag av mig om några dagar=)

Nu ska vi bara njuta av stunden & faktiskt ta in att vi har tre nya familjemedlemmar^^

Tjing!



Och vinnaren vart ju självklart Martin som gissade rätt, Grattis Grattis
Så nu får ju jag bjuda på middag...wtf! ;p

Annie får ju oxå komma hit på middag eftersom hon hade rätt till viss del, du är så välkommen så ;D

Kommentarer
Postat av: Annie

...tack för inbjudan, och vad tråkigt att det inte gick vägen för den fjärde valpen:(.

Hoppas nu att ni får en mysig tid tillsammans med er nya lilla familj, hälsa Martin också.



Kram på er!

2009-06-07 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0