Fredag

Ja, idag har vi haft det lite lite svalare & för mina hundars skull, så har jag tyckt att det har varit jätteskönt!=)

Men med detta fina väder, så växer det ordentligt i min lilla trädgård^^ Så igår, så åt jag mina första egen odlade jordgubbar *stolt* ;D


Var väldans gått kan jag ju säga;)



Dom blå blommorna har nu kommit upp, förut såg det ut såhär
    
        Before                                After

Och mina puppisar ser ut såhär dagarna i enda^^


Nu har vi oxå börjat introducera lite märkliga saker i valplådan, lite små tester har gjorts & än så länge så går det toppen, dom är riktiga bulldozers allihopa^^ hahhaaa...Så det blir nog bra det här;)

Lill Ligan


Syns på Söndag!....Ja, i bloggen alltså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0