Wiiee!!

Mitt i allt elände så kom en glad nyhet & det är att min valpkursgrupp är full!=D Känns faktiskt megaskönt!! Nu blir det ju fler kurser oxå, så det är bara att anmäla på;) Tack snälla Maritza som sprider så fina lovord om mig=)

Det får en att bli lite varm i kroppen  nu känns det lättare att blicka framåt=) Det kommer ju faktiskt att hända mkt spännande i framtiden (förhoppningsvis!) & det känns jätteKUL! Men det är oxå därför februari känns som en såååå onödig månad^^ hahaha!! Men tur att den är kortare iaf!

Och nu letar jag med ljus o lyckta efter en ny kenneltjej/kille & jag hoppas att jag hittar nån snarast! Så vet ni nån så kan ni ju hojjta till!=)

KRAAAM PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0