Välkomen till familjen Cyber!

hahaha....ja snart behöver vi inte åka till varandra längre, nu när la familia har bloggar, msn, cam & allt vad det heter, då kan man ju sitta här & ha släkt träffar^^ hahahah...lite stört är det ju egentligen *fniss* Men man har ju koll, trots långa avstånd iaf=)
Så jag välkomnar härmed ytterligare en familjemedlem i familjen cyber, Annies Blogg det ska bli mkt trevligt att följa din vardag=D

Och jag får puscha "mormor gittan" eller " grandmother" som hon nu mera är känd som^^  till att följa strömmen, vi vill ju ha koll på er oxå;)


Kommentarer
Postat av: Annie

Ha ha ha ,,ja det är jätteskoj faktiskl, "grandmother" sa faktiskt det igår, att hon tyckte det var skoj med min blogg och att " grandfather hade sagt för ett par dagar sen att han tyckte hon oxå skulle börja blogga, hennes kunde ju heta 60+, :) // kram

2009-01-12 @ 06:46:32
Postat av: Sörbo

ja. pusha på du, det skulle vara jätte skoj at ha en blogg, men nu är ju inte jag så duktig på sånt här men det finns ju andra i min närhet som kan så det blir nog så inom en snar framtid...hoppas jag!!

Det är ju skitkul att följa med vad som händer släkt och vänner, mycket bra kommunikations medel.

Så det blir nog en 60+are.

2009-01-12 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0