Sorry...

...bloggen...Nu har ni kanske trott att jag har dött för en stund (bloggmässigt alltså;p) men så är icke fallet, jag har nämligen gått i seriedvala^^ hahahah....Från i fredags, fram till igår, så har jag bara tittat på serier:p Jag har hunnit med 2 säsonger med Samantha Who? Och sen säsong 8 med Mcleods döttrar...hihi....nörd, jag vet;)

Ja, men nu är jag tillbaka i livet igen^^

Och för er som undrar om min hemlis, så kommer inget att avslöjas förrens till våren...men det är ju egentligen mäst roligt för mig..så när ni får veta, så kommer ni säkert säga...jaha? öhh...Kul=)
hahahah....aa typ nåt sånt....Så nu behöver ni ju inte vara så ledsna över att ni inget vet....För det är JAG  som tycker att det ska bli super spännande^^


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0