Skrivkramp

Tjaa, jag känner nog att jag har fått skrivkramp, har så mkt jag vill skriva men när jag väl kommer hit, så känner jag bara urk:p
Hade tänkt att jag oxå skulle vara duktig & skriva en årskrönika, men icke då, det finns det ingen ork till. Får se om det kanske kommer senare, men nu så lägger jag 2008 bakom mig & ser fram emot 2009. Och hur ser då 2009 ut?

Ja först & främst så hoppas jag ju att kurserna rullar på i samma takt & kanske med en ännu högre växel;) Sen så ska jag ge mig in på ett nytt äventyr, jag ska förhoppningsvis ha min första valpkull=D Ska bli så spännande! Så nu går vi bara & inväntar löp=)

Men Målen för 2009 ser ut såhär:

Nathalie: Största delen handlar om att bli frisk & när jag blir det så kommer nya mål inom jobb & viktminskning

Gizmo: Ska detta år satsa på  agility, vi ska tävla minst 5ggr & klara anlagsklassen i spår.  Uts kommer det att bli mkt sparsamt med.

Ninja: Ska bli mamma, sen får vi se hur snabbt hon återhämtar sig, så får vi se om även hon hinner med lite spår.

Cazper: Ska i år få satsa helhjärtat på agility & utställning! Nu ska gubben få jobba!;)

Mer utförligt kommer under tidens gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0