Sjuklingar

Ja, jag trodde att jag skulle klara mig från gubbens sjuka, men icke sa nicke, idag så åkte ja på den. Hoppas bara att det inte blir långvarig=)

Här är min lilla sjukling iaf^^


Jag fick order av mammsen att ta hand om gubben,
trots att jag är sjuk, så ja, jag gjorde väl lite thé då;) & nu finns bildbevis;)


Men innan jag blev sjuk idag, så har jag hunnit att trimma alla doggsen, så nu är dom fina ...eller....lättvårdade iaf;p
så lite nytta hann jag med. Men det har varit en tråkig dag för skruttarna, det är ju snooorhalt ute, så det absolut inte att gå längre sträckor...men men...vi får hoppas att vädret & sjukan ger med  sig snarast! Få se det som så, med sjukan iaf, att det är bättre att betat av allt ibörjan på året, så är man av med skiten sen;) Så kan man ju hoppsa iaf^^

Nu blir det thé drickande för min del oxå=)

Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sköt om varandra och krya på er!!

2009-01-25 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0