Lägenhets Titt

Ja, imorse kl 8 så var det dags att åka & titta på 2 lägenheter. Själv så har jag inte sovit nånting, det gick bara inte, vart trött vid 7tiden, men då skulle jag ju ändå gå upp, så nu är jag lite lagom trött! Men iaf så var lägenheterna jättebra, bra planering, STOOOR hall, med många stora fönster överallt, samt en dubbelt så stor balkong som vi har här! Så ja, jag har blivit kär^^ Men gubben är lite mer skeptisk ang pengar, gangsing ut i fingerspetsarna;) heheh...Ja, vi ska inte ropa hej än, vi ska & titta på en till lght ikväll, men jag hoppas o ber, att vi får den första vi såg idag. Dom som vi tittade på idag, var likadana, men på olika våningar. Men det var bra område, fina lägenheter & så hade dom även ett pingisrum, tvättstuga, vävrum, snickarverkstad, föreläsningslokal & BASTU, hur nice är inte det!?;) Ja, som sagt, ja ber till dom övremakterna att gubben tar sitt förnuft tillfånga;D Så nu är jag extra snäll, lilla Gubbis är nämligen förkyld, så nu har jag serverat Thé med honung & kramar lite extra på honom;) thihii....Man får ju inte vara dum, sa kärringen i skogen^^
hahahah....

Nej, nu är jag så sjukt trött, så jag vet inte riktigt vad jag skriver;p
Så nu ska jag dricka daimcappoccino *mys* så att jag klarar av dagen, kan tänka mig att det blir en tidig kväll;)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Är såååå himla glad för eran skull hoppas allt nu går vägen kram mamma

2009-01-23 @ 11:03:53
Postat av: Till Nattis från Pillan

Du....kanske du skall flytta upp hit till hösten till mitt hus ...för det kanske blir tomt ...NU BLIR DU NYFIKEN VA ???

Kram Pillan

2009-01-23 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0