Jaha

Mötet idag blev inställt, dom ville tydligen inte att jag skulle komma dit & smitta ner dom;) Konstiga va??;p Just förtillfället så har alvedonen börjat verka, så nu känner man sig som en halv människa igen. Men inatt hade jag 39,5 & då blev jag som en bebis, låg & grinade samtidigt som jag ropade på mamma^^ Men jag fick en Martin som kom till min undsättning istället;) Idag så ska jag till sjukan, har förmodligen åkt på halsfluss eller nåt annat skojj! Så det hade väl inte blivit dalarna för min del iaf denna helg, känns ju lite bättre att man inte kan åka pga sjukdom, då blir det lite mera mitt val;p hahaha!!

Ja, jag kan ju berätta en rolig sak iaf & det är att vi fick lägenheten som jag blev förälskaad i! YES!! Så i slutet av mars, så bär det av mot nytt hem! Och jag efterlyser redan nu några som vill komma & hjälpa till! Helena, emilia..vi var ju ett bra team sist, right?=)

Nej, nu lär jag väl äta något

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sörbo

Grattis till den nya lägenheten!

Krya på dig!

2009-01-27 @ 12:11:32
Postat av: Anonym

du jag hörde dej!!! men det var så långt att åka mitt i natten krya på dej gumman ,hörs i morgon kram mamma

2009-01-27 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0