HundNörd!

Ja man är då tametusan hundnörd BIGTIME! hahaha...Idag har jag gått som ett barn på julafton för att jag skulle få hem ett nytt hundfoder, hahaah...fattar ni!? För ett hundfoder så har hela dagen varit underbar:p Ja jag säger då det...borde jag skaffa en ny hobby kanske???????^^ hahahhaha... Ja, som ni förstår så har jag ÄNTLIGEN hittat ett foder med samma innehåll som royal, men hälften så dyrt ...wiieehooo!!! Så nu håller jag alla tummar & tår att det verkligen funkar! Dessutom så är det svensktillverkat, så man känner ju att man bidrar till något bra iaf=) Mitt foder färdas inte 100tals mil inte;) jaja, man ska ju inte ropa Hej än, men ändå, man får väl hoppas!

För övrigt så är det ju måndag & nu börjar det "vanliga" livet igen, så på dagens schema stod det ju självklart träning & nyttig mat! Men jag har legat på latsidan nu i 2 veckor, så fasen vad det kändes att komma igång igen *phuu* Så denna vecka blir det rensning av kroppen i 3 dagar innan jag ska börja käka mat igen...jaa urk..såhär i efterhand så fattar man ju inte att man kan stoppa i sig så mkt skit!! Tänk hur noga jag är med mat & motion med doggsen, där är det absolut total förbjudet med dålig mat! Men en annan, kan stoppa i sig vad fan som helst...nej skärpning Nattis!!

Jaa & en annan sak, jag har nog fått tillbaka motivationen till livet igen=) Denna jul har verkligen tömt ut mig helt! Men nu är jag på bättringsväg igen & det är faktiskt skönt att det börjar bli som vanligt i vardagen, efter alla ledigheter å så. Och denna vecka så står även dietist & psykolog på schemat & det känns mega skööönt!!!

Ja, nu blev det ett långt babbel inlägg igen, men men;p

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej...god fortsättning på det nya året och hoppas att det blir jätte bra...

Lite nyfiken om det är Magnusson's foder som du byter till ???

Pillan åkte i morse till Colorado och är framme 04:00....fyyy vad jobbigt, men det blir nog trevligt sen när hon kommer fram och har vaknat till liv...



Jag har lagt in din bloggsida på min bloggsida...



Kram Monica

2009-01-07 @ 13:37:17
URL: http://mojo702.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0