Fred

Ja, om ni undrar vart jag har hållt hus, så har jag dels inte mått så bra & dels varit upptagen med mitt krig;p hahahah!! Ja & vem tror ni vann???....jo JAAAG såklart ;D Så nu ska vi åka & titta på 2 större lägenheter imorrn=) Jipppieee!!! Men är man bäst så är man;) Så nu har jag samlat mina krafter, så att bloggen kan få den tid som den behöver...För snart lär det vara trögt här, när det blir pack & flytt!! Jaja, gå nu inte händelserna i förväg tänker ni....MEN, vi kommer ju trots allt flytta, det är bara frågan om när *hihi*

Förövrigt så är det rätt lugnt, nästa vecka blir mer fullspäckad! Så nu ska jag bara njuta & drömma om min/vår nya lägenhet^^

Och by the way, JONNA, jag tycker att du ska svara på dina kära systers mess *muttrar*
Love ya!

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0