Doktor Ajjabajja!

Snygg rubrik va;)
Ja idag var jag iaf i kontakt med min doktor & det visade sig att ett utav dom testerna jag trodde att jag hade gjort, inte hade det! Så nu finns det lite ljus i tunneln iaf=) Ja jag vet, man borde ju inte önska att man är "sjuk" men i just detta fall gör jag det, för då skulle så mkt (förhoppningsvis) lösas upp!! Så nu håller jag tummar & tår att det faktiskt är så! Ska få svar imorrn när jag kan göra testet=)

För övrigt så har vardagen kommit igång på riktigt, idag var det ju gubbens första arbetsdag & då även min första "riktiga" vardag! Så himla skönt faktiskt=) Så nu är det långprommis på morgonen & gym på eftermiddagen, kan det bli bättre? Det kan det säkert, men lagom är ju alltid bäst;p

Nej nu ska jag väl (måste!) vika ihop all tvätt & gå ner med julen i källaren;)

På återseende gott folk!





Kommentarer
Postat av: Sörbo

Gå inte ut för hårt, som sagts: Lagom är bäst.

2009-01-15 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0