Dagen

har gått bra, jag var ju hos dietisten imorse & det gick förvånandsvärt bra, fick faktiskt beröm för att jag inte hade gått upp nu under ju o nyår, plus att jag har ju inte tränat på 2 veckor heller!! Mmmm...Så nu är jag faktiskt något stolt *big smile*

Men usch vad jag har ont i kroppen!! Är helt slut, har feberfrosskänslan, så trött i kroppen är jag nu:p Så idag blev det faktiskt viiila!! Men imorrn så ska jag köra på igen.
Sen så blir det ju hundträning på lördag, för nu lär jag fasen komma igång för 2009 & ta igen allt för 2008;) Sen om jag klarar av att tävla, det vette fasen, tror den tävlingsnerven har försvunnit^^ men doggsen ska ut & visa sig & mina kennelflickor ska få jobba flitigt;)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du inte blir sjuk hörs på luren kramiz mamma

2009-01-08 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0