Saknar

Ja ibland (rätt ofta) så är man ju dålig på att tala om för folk att man uppskattar dom, så detta inlägg går framför allt till mina underbara vänner=)
Idag pratade jag med Elin & vi har inte pratat på megalänge! Hur kommer det sig egntligen att man är så dålig på att hålla kontakten?? Jamena det kan ju inte bara vara från ett håll, om jag inte hör av mig så kan ju den andra personen göra det, right?
Ja iaf så var det jättekul att prata med henne & vi pratade i 2 timmar, men det kändes som en minut! Och även det är underligt, det kan ha gått veckor, månader eller år men med vissa så spelar det ingen roll, det känns som man pratar varje dag endå, på ett possetivt sätt alltså;)

Ja & när man pratar med en gammal godning, då börjar iaf jag att fundera kring dessa saker...usch jag hatar mig själv för att jag är så dålig på att höra av mig!! Jag saknar ju mina vänner så enormt mkt!! Ibland kan jag drömma tillbax till den gamla goda tiden, där man nästan levde på varandra istället, då kunde man längta till sina ensamma stunder, ja den tiden uppskattar jag mer!

Men det är en person & dess vänskap som jag saknar lite extra mkt, dessa rader är till dig:

Ingela,  jag saknar dig så enormt! Du betyder oerhört mkt för mig.  Jag vill så gärna ha tillbaka dessa dagar, då vi kunde prata om allt, var som helst & när som helst. Du har en stor del av mitt hjärta & du är inte bara min vän, du är en syster, en räddande ängel, men framförallt du är min familj, den delen som man aldrig vill förlora. När jag säger att jag saknar dig, att jag vill ha dig nära igen, så är det inget jag bara säger, det är verkligen något jag menar!
Du är en av dom få som verkligen ser mig för den jag är, ingen mask kan någonsin dölja något för dig, jag kan känna mig bekväm & jag vet att jag inte har något annat val än att vara ärlig, vilket för mig, är en enorm frihet....
Ingela min Ingela, jag behöver dig i mitt liv<3

Kommentarer
Postat av: Till Nattis från Pillan

Ja du Nattis ..välkommen in i gänget som är dåliga på att hålla kontakten med sina vänner!

Kram Pillan

( som i affall läser din blogg ;-) )

2009-02-07 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0