Måste

bara säga att Carolines Af Ugglas låt på melodifestivalen, var ju kanske inte den bästa, men texten...gaasch...den tog jag åt mig av!! Jaa, vissa texter är bara så klockrena, dock gillade jag inte hela, men överlag, så gillade jag den=) Jag är inget direkt stort fan av henne, då jag inte förstår mig på människan;p hehehee & jag vet att det är säkert är många som tycker jag är helknäpp, som tycker om den...MEN, ibland så kanske man ska ge människor ett brake & bara gilla läget!

Många av hennes texter kan man ta åt sig av & som det sägs överallt,

 människan är älskad & hatad, men fansen bara växer & växer

Ja, nu fick jag det sagt oxå^^

Ett stycke som jag gillar starkt! 
Snälla snälla snälla snällaa, jag ber snälla snälla snälla stanna kvar hos mig för jag behöver ju dig. Ja, alltså snälla snälla snälla snällaaa. Jag lyssnar snälla snälla snälla, ja jag vet att det är lågt att be...men jag skiter i det

Så snälla hjälp mig fatta, hjälp mig att förstå, ja..vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå
Ja för det är väl så ??


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej på dig....

Jag är inne och läser lite då och då på din blogg.

Ibland blir jag orolig och i bland blir jag glad.

Kan du skicka din mailadress till mig så jag kan skriva lite privat till dig ?

Min sambo sa till mig när "Ugglan" sjung, blunda och lyssna och tänk dig texten på engelska, den är inte så dålig...

Jag blundade hårt och hörde Janis Joplin....

Kram från mig....

2009-02-12 @ 00:21:41
URL: http://mojo702.bloggsida.se
Postat av: Annie

Jag tycker både människan och låten är helskön, tänk att bara gå ut på den kommersiella melodifestivalscenen och bara stå där helt " naken " och bara vara sig själv.......Caroline af Uggla..

Skön känsla!

kram på dig!

2009-02-12 @ 08:18:12
Postat av: Sörbo

Du är inte helknäpp, vi är många som gillar Caroline af Uggla.

Ja, hon låter lik Janis Joplin och det är väl det som är meningen.(tror jag) Jag gillade både låten och henne. Översatt på engelska som Monica skrev tror jag att den skulle låta mycket mer.

2009-02-12 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0