Lördag

Ja, så var det lördag igen då=) Idag är det tvätt & slappar dag, sen så ska vi faktiskt börja rensa lite i köket till flytten, man har ju 3 dubletter av allt känns det som:p Så om ni behöver några köksprylar så kan ni ju hojjta till;) Annars så ser denna dag inte så rolig ut^^

Men imorrn så blir det  kalas, då gubben fyller år=D  Och efter det så får vi besök från fina götet, så då blir man tonårsmorsa för en vecka, hahahah!! Njee, blir väl mest lek^^ Men det ska bli lite skönt med sällis, nu när gubben inte syns allt för ofta^^ Så det ska bli skojj iaf=)

Och nu sitter jag & väntar på rapporter från S, hon ska ju bli mamma! så nu är det spännande värre!=)
Men jag vet ju redan att det är en liten Cornelia vi väntar på, superduper gulligt namn tycker jag^^
Och hon kommer nog att blir enormt bortskämd, iaf från min sida;)
 hehehee...

Nej åter till arbetet!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0