I den djupaste

...skogen, ja där var jag & sprang idag men självklart vågade jag inte vara där själv, så karln han åkte med & satt i bilen medans jag gjorde mitt lilla pass;) hehe...Kanske blir som mammsen sa, att detta kommer att bli ett gift^^ Men nåja, jag är ju inte direkt ute & joggar i timtal, utan jag börjar på lagom nivå, men det är ju bättre än inget alls=)

Och denna leksands fråga, självklart vill jag hem till leksand, kanske den dagen jag klarar av att ha ett jobb & får nånstans att bo, då kanske jag slår mig till ro, på det stället som jag en gång spytt galla över;) hehehe
MEN än är vi icke där, just nu vill jag inte viga mitt liv åt att torka stjärten på gammalt folk *blää* hahahaa...Ja, jag kanske är skitnördig, men fy så äckligt!^^ Men men, den dagen mitt företag går runt till 100%, den dagen kommer jag hem;)

Ikväll, så blir det ju självklart melodifestivalen, hoppas även att jag får sällis av Maria, N & lilla T, det vore så mysigt=) SÅ HOPPAS ATT DU LÄSER DETTA M, känn ingen press;) *fniss*

Kan även säga att M är nog en flicka som länge länge kommer att stanna i mitt liv, dvs om hon själv vill;) *asg*

See ya later!<3

Kommentarer
Postat av: Ewa

bra bra jogga på i din egen takt då är chansen större att du fortsätter, den nya starten på din hemsida var jätteläcker kram på dej mamma

2009-02-22 @ 10:40:16
Postat av: Till Nattis från Pillan

Nattis , du kan komma hit och vikariera för mig , både på trimmet och med alla hundarna hemma nu när jag är krasslig. Snacka om att jag just NU önskar att jag bara hade en Guldfisk som husdjur .

Men jag har fått hjälp idag med hundarna , men KOM HIT !!! ;-)

HOST NYS

Pillan

2009-02-22 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0