Hundterapi

Japp, det är det jag har sysslat med på förmiddagen! Nu har ju denna nervrakande dag kommit, men för att lugna ner mig själv, så gick jag ut & tränade hund & nu känns det genast mkt bättre! Eftersom jag är en sådan perfektionist när det gäller hundträning, så måste jag ha 100% fokus på det jag gör, annars är det mitt eget fel om det inte går som jag vill...Så därför funkar hundträning så bra för min del, hela hjärnan måste liksom fokusera på nåt annat än det som komma skall! Så, hundterapi...testa det!;)

Kan hända att jag återkommer om vad dom sa idag på mötet, men blir det ett alldeles för jobbigt besked, då tar det nog ett tag innan jag skriver om det  här, då talar jag istället med mina nära & kära som är intresserade=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0