Hej Bloggen!

Ja, nu var det ju ett tag sedan....Men nu börjar jag bli frisk, har haft 2 feberfria dagar så nu är det bara den envisa hostan som ska bort!

Under dessa dagar har inget spec hänt, jag har ju mest sovit, så jag har inte märkt av omvärlden så mkt;)
Ja, fast några saker har ju faktiskt hänt, jag har två intervjuer denna vecka, ang nya kennel flickor, så det känns spännande, än har jag inte gett upp hoppet på mäskligheten, men denna gång ska jag vara mer försiktig^^

Sen i lördags så hade jag o gubben 4års dag, blev ju inte så mkt mer med det, eftersom han var i dalarna & jag låg däckad;p Men ett gulligt sms fick jag iaf=D
Nu blir säkert halva familjen förvirrad?;P hahahhaha!! är dom tillsammans nu?? 
vi har en komplicerad relation med ännu mer komplicerade svärföräldrar (dock inte på min sida) så det är väl just därför! Ja, nu blev det krångligt va:p men men, skit i det!
Den som lever får se=)

Ja, sen var det väl inte så mkt mer att rapportera!
Men om min bror läser detta så vill jag bara säga
FYYYYYYYYYYYY VAD DU ÄR TASKIG MOT DIN LILLASYSTER:p
 Detta ska jag minsann komma ihåg i EVIGHETER!!!

Syskon kärlek<3.... Right!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åhåå?.. grattis i efterskott då på fyraårsdagen, ehh... minus några månader och fem dagar och tre och en halv timme, plus två veckor eller? Nejdå sippan Grattis till din stora kärlek ( synd att hans parents inte är lika älskvärda)

2009-02-02 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0