Aaron Neville

Mmm..... Har ju en rätt rolig valp här hemma, nämligen min egen Gozzip. Han är ju som sagt en talare, en som skvallrar för minsta lilla... Och nu har jag nog prövat det mesta,ducshat, sprutat vatten, skramlat med saker, lagt filtar över grinden,spelat musik osv. ALLT har dock funkat, men inte alltid, men nu har jag insett att varje gång jag sätter på Aaron Neville skivan så kilar han ivväg & ser så nöjd ut, för att sedan somna sött ^^

Kanske är en tillfällighet, men jag är iaf överlycklg att nånting funkar! hahaha

Om bara några timmar så ska min älskade Payatt flytta, det gör ont i hela hjärtat & jag har en inre kamp med mig själv, en stor del av mig vill verkligen inte detta! Men för Payatts skull så är det ett måste, som hundägare så gäller det ju att se till hundens bästa & jag har helt enkelt inte tid med två exakt jämngamla valpar..... Tror att han kommer få det toppen bra hos Emelie, så det absolut inget fel på hemmet i sig, utan det är bara jag som har fallit så enormt för mitt lilla charmtroll 


Min älskade Payatt <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Han är verkligen urgullig...

2009-08-12 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0