Usch!!

Vad jag HATAR skitsnack....jag är så oerhört trött på detta, att det aldrig kan sluta???:S Och det som är ännu värre än skitsnack, det är när folk väljer att "hoppa" på en pga rykten, va vad är det för stil?? Att en gammal jävla kärring inte har nåt bättre för sig än att sitta & trycka ner en ungdom....Och till vilken vinning?? INGEN!! Nej fy pyttsan för hundfolk, allt detta gör så jag skulle kunna skita i detta & börja att virka istället!!! Ja usch vad trött jag blir på detta! Men det som är jäkligt skönt det är att jag även kan bevisa vad jag säger & inte, så det så! Och om denna kärring som sprider detta läser det här, då kan du räkna med att ett ord till ifrån dig & jag berättar allt för den andra parten vad du har sagt....Då tror jag minsann inte att hon vill sitta & fika med dig längre....Blä för kärringar i 40-års krisen *kräks*

Nej, dra du åt fanders, finns nog inte nån människa som jag tycker så lite om som henne & jag säger bara det, att slutar du inte nu, då kommer jag att lägga ut ditt namn här så att ALLA kan akta sig ifrån dig!!!!

skaffa dig ett liv istället för att sno energi ifrån andras...

Kommentarer
Postat av: Annie

....men oj!!, vad har hon sagt den här kärringen? Det låter som värsta kriget!

Låt inte ngn idiot ta energi från dig, tids nog förstår alla vem som snackar skit



Go girl!

2009-04-16 @ 09:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0