Träning

Denna vecka har det varit rätt lugnt med kursandet så då har jag självklart passat på att ge mina egna doggs extra mkt träning=) Och det går så himla bra med G, han har utvecklats enormt sen förra sommaren!! Så nu hade jag gärna hoppat på nån mer kurs innan jag ger mig ut på tävlingsbanan igen, men det tycks bara vara nybörjare & fortsättningskurser här...suck...Men jag får väl hitta lite inof tävlingar & passa på att träna då=) Med C går det oxå bra, men man märker att gubben är gammal=/ Så det blir nog ytterst sparsamt på tävlingsfronten för hans del. Och för lilla N går det framåt...ÄNTLIGEN!!...hahah...:p  Men jag vet inte hur mkt man vågar köra om hon nu har puppisar i magen, nån som vet? Nu är det ju bara en vecka sen parning, men jag vet inte hur försiktig man bör vara? Tacksam för tips iaf=)

Annars så är det besiktning på bilen som gäller, så nu får ni hålla tummar & tassar för att lilla pärlan är "frisk"^^

Nej nu ska jag nog reta monika lite med att gå ut i den hääärliga solen vi har här;)
*fniss fniss*


Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken stor sol ni har, men det behöver ni säkert , så att staden lyser upp lite :-))

Jag har hört att man ska ta det lite lugnt på dagen tiken går in i 3:e veckan , men det är nog bara skrock ??

Det sitter nog kvar där det sitter även om du tränar.

Vi hörs en annan dag när det är vackert väder även här ute i Taxinge.

Kram monica

2009-04-15 @ 23:36:59
URL: http://mojo702.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0