Tiden?

Ja, vart försvinner den?:p Imorrn är det fredag igen & även påskhelg & min blogguppdatering har inte blivit som den ska!

Men jag börjar från början:)

I fredags så kom mammsen & Mikko upp, dom hade med sig lite saker som var mina, samt ett JÄTTE påskägg bestående av mat...Tack så jätte mkt!!=D

I lördags så var det barndop & 40års-fest, lilla Pontus skulle döpas & i samma veva så drog dom till med ett 40årspartaj för pappa Krille, det var mkt trevlig att se stora släkten igen & till & med Johan dök upp, har nog inte sett honom på 14år!! Så det var skitskoj=) Senare på kvällen så drog vi oss hemmåt igen.

Söndagen så var det ingen rast & ingen ro, då dök Emilia upp vid 9tiden på morgonen, hon skulle spendera ett helt dygn med mig^^ Och det var så mysigt så=) Vi pyssla lite med lägenheten, sen blev det cider & god mat:)

I måndagsmorse (7:00!) så bar det av till ödeshög för att para Ninja, allt gick bra & det blev en parning på en gång, inga förspel här inte;) hahhaha!! Jag & E gasade på som bara den, så att hon skulle hinna med tåget hem, stackars flicka först 5timmar i bil & sen 6 timmar på tåg=/ Men tusen tack för att du kom<3
Sen på kvällen så startade allmänlydnaden, det var ett roligt litet gäng på 4stycken:) Och som vanligt så tror jag att det blir kanoners!

Tisdagen ägnade jag mig åt att fixa klart det sista i lägenheten & jag var även på hundklubben hela förmiddagen, så i tisdags så var det mina egna hundar som fick träna, samt att matte blev lite solbränd & det är inte fy skam;)

Onsdag så var det dags för privatkurs igen & denna gång så var det Erika & hennes Logan som behövde lite tips & råd & ni kan ju läsa i gästboken om dom vart nöjda eller inte;)
Efter det så var det dags att slänga sig i bilen för att återigen åka till ödeshög, men då för att hämta min tös^^ Nu var det slut på kärleksflingen, så det var dags att återgå till sthlms trakten igen:) Efter lyckade parningar så känner jag mig helnöjd & förmodligen blir det puppisar v23-24! wiiehooo!!=D Vi kom hem sent & det spöregnade, så det var bara att ta doggsen på en prommis & sen blev det sängen:)

Så, jag vet inte, godtar  ni min ursäkt för den dåliga uppdateringen;)?

Jag vill även tacka först & främst mamma & Mikko för att ni kom hit med resten av mina saker & ett mega TACK för all mat, det behövdes verkligen;p

Sen vill jag tacka Emilia som trots sin tidsbrist tog sig tid för mig, då det verkligen behövdes, tack raring för ditt underbara
Stöd!=)

Jag vill även tacka cissi som tog hand om Ninja så bra &
för att du är så shysst gällande vissa saker=)


Kommentarer
Postat av: Sörbo

OJ OJ! Jag blir alldeles trött av att läsa vad du hinner med!!!

Önskar er en trevlig Påsk!

Kram.

2009-04-09 @ 15:55:08
Postat av: nattis

Tack detsamma=)

2009-04-09 @ 16:22:36
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vad gör man inte för två godingar som er....o tack för en mysig helg kram

2009-04-10 @ 06:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0