Home

Jaha, då var man hemma igen då=) Det var en riktigt mysig helg uppe i dalom & fint väder hade vi oxå=) Hann tyvärr inte träffa alla som jag ville, men jag kommer ju att komma tillbaka;)

Det var en välbehövlig resa & nu känner jag att batterierna är laddade, energimässigt iaf, men som vanligt så blir jag ju ALLTID sjuk när jag kommer hem...whyyy???:@
Så jag sa till min kära bror att next time så blir det gasmask & skyddsdräkt, dom har ju några virusmonster där hemma...hahahaha^^ Och ett nytt litet monster har dom skaffat oxå, lilla Bonzo som jag har nämt tidigare...såååååååååååå pip pip söööööööööööt^^ Och vilket arbetsmaterial, gaaasch, den hunden i rätt händer skulle kunna komma toklångt!!! Skit kul att se iaf=)

Här är lite pics



Det nya monstret^^


Nästa bandyproffs? Ni vill inte a honom som motståndare iaf;)

Far & Son

En glad bror

Kommentarer
Postat av: Sörbo

Nämen vad roligt att se vovve, barn och husse. Söta alla tre!!!!

2009-04-27 @ 17:17:04
Postat av: Annie

Det var skoj att se dig!

kram

2009-04-28 @ 07:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0