Ny klient

Idag ska jag träffa en ny klient. Idag blir det en "pratglad" schäfer;) Så vi får se hur det går & hur det hela slutar, men det ska vi nog kunna ordna, med hjälp av mina magiska fingrar^^ *blink*
Det blir iaf ett hembesök och sen får se hur upplägget blir:) Mer om det skriver ja sen.

Annars så är det väldigt lungt denna dag, har bara den klienten. Sen så åker ju martin redan idag till dalarna *snyft* så det blir väldigt tomt och ensamt här....är ju nästa förskräckligt hur "beroende" man blir av sällskap, att bara höra nån annans röst, nån finns i rummet intill, att veta att nån alltid kommer hem på kvällen..hehe...ja, den "ovanan" har ja fått iaf^^  men men, det ska nog gå bra eller det ska gå bra:P

Morgondagen är ju helt full, så den dagen går ju fort och sen så åker ja ju på fredag..jiippiee!! Och då lär det bli fullrulle, med allt man ska hinna med, hoppas även att tjejligan hinner att träffas!=D Ja, nu längtar ja verkligen, ja känner mig som ett litet barn som väntar på julafton^^ haha!! aa...men så mkt betyder leksand för mig!! Hoppas bara att allt går braa me doggsen här hemma, men det ska de nog=) Men man är ju blödig, känns rätt så jobbigt att lämna dom faktiskt *skäms* men dom är ju vid min sida JÄMT, min andra halva liksom, och ja menar, hur många är det som kan gå på ett ben & köra bil med en arm;) haha! Ja tänk på det^^ men men, det är väl nyttigt att lämna dom oxå *bölar* hahaha!! jaja, allt blir säkert superbra, får väl tänka att det ska bli lite skönt att vara "barnfri"

Nej nu ska ja leta efter en text!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0