Hänt sen sist..

Jo lite roliga saker har hänt sen sist, jag har tex fått mitt första service "hundsfall" det har jag skrivit lite om tidigare. Så nu har jag träffat  en omgång. Och det här tror jag kommer att gå finfint, då både hunden & ägarna verkar mkt vettiga:) Detta är då enn dam som sitter i rullstol och kan använda sig av rullator som vill ha hjälp i vardagslivvet så att säga. Vi ska dels träna på att gå fint vid rullstolen, men sen sådana praktiska saker som att ta upp kopplet, hämta tidningen mm=) Men som sagt, detta kommer att bli jättebra i slutändan!

Tack snälla Barbro & Bengt för ett trevligt mottagande & gott fika=)!

Lite bilder kommer att läggas upp vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Barbro och Bengt

Tack för en trevlig stund!

Det låter jätte positivt och ska bli

"skitkul".

2008-09-05 @ 15:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0