Ginnie

fick just ett lustigt samtal
-Hej, vi är på väg för att köpa din hund, har du tid en sekund?
(jag) Va?! ja tänkte, nej nu har martin fått fnatt!:P
haha...men så var ju inte fallet.
Min förra bc Gin, är nämligen till salu igen, och ja står tydligen som ägare? What?  liksom...:S

Vilket fall som helst, så för att göra en lång story kort, så har det blivit en massa missuppfattningar eller nåt. För jag och ägaren kom nämligen överrens om att ja skulle ha första tjing att köpa tillbaka henne om hon nu skulle säljas, då jag inte vill att hon ska flytta till ett ytterligare hem....Men så har nu inte blivit fallet, utan ja har inte hört ett ljud förrens den här trevliga damen ringer och berättar allt!

Ja, jag får säga USCHA igen för oärliga människor....suck...nu försöker ja även att få tag på ägaren som inte tänker svara. Och med tanke på att hon nyss pratade med damen så vet ja att hon är anträffbar!

Men det som är skönt är iaf att jag har folk på min sida som exakt vad ja sa till folk som ville köpa gin från mig, och det var då fan inte som  TÄVLINGSHUND!! GRRRRRRRRRRRRR

Dom andra valde att inte köpa henne iaf, fick ja nyss veta. Och tack så hemskt mkt Lovisa för att du ringde!
Än finns det hopp för mänskigheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0