En Stjärna har slocknat...






Min mentor har lämnat mig, en ängel har återfått sina vingar, ja den underbaraste stjärnan av dom alla har slocknat
Det är med en stor sorg men samtidigt en lättnad att Inka nu har fått somna in. Hon var pigg in i det sista & hon har nu fått lämna oss med värdigheten kvar.

 Endel av mig inser nog inte att det är sant & en annan har sagt farväl för längesen.
Den vännen har jag lärt mig mkt av & utan henne hade jag aldrig kommit så långt som jag har gjort.
Vill tacka henne för alla dessa år & ja vill tala om att hon har lämnat ett stort tomrum  & saknad men hon har en enorm plats i mitt hjärta<3
Med dessa ord så vill jag bara säga:

Vila i frid min ängel
INKA
1997-2008




Kommentarer
Postat av: ewa

Vad fint du skrivit till Inka tack för dom vackra orden. Oxå ett stort tack för den goda maten o trevligt sällskap i helgen syns o hörs kram mamma

2008-09-29 @ 10:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0