Hurtbulle!



Japp, nån gång ska man väl bli det oxå^^ hahahaha!! Har sen en tid tillbaka börjat cykla lr gå 5,2km me doggsen & idag hade jag en riktigt seeeeg dag, när ja egentligen inte orkade nånting...men då(!) slängde ja i mig lite knarkpiller ;p, så jag for iväg på en prommis me doggsen, åå jäklar va jag svettades kan ja lova, inget slögående här inte! sen så är disken borta, tvätten är ihop plockad, golven är rena..och jaa...nu då? Nu vill jag ju inte bara sitta still, men inget finns det att göra heller=/

Nej kom igen nu folket, bli lite hurtiga med mig så jag får nåt att göra;P

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: ewa

Kan du skicka övar lite såna piller till morsan oxå behöver en kick

kram

2008-10-16 @ 13:06:19
Postat av: nattis

Ja, självklart mammsen;)

2008-10-16 @ 15:53:30
Postat av: Sörbo

Jamen visst är det så, motion tar inte energi, det ger energi, hur konstigt det än låter, man borde väl bli trött när man tagit ut sig men så är det inte.

Sköt om dig!

Gittan.

2008-10-17 @ 16:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0