Hemma igen!

Efter en mkt lång och aktiv helg så är vi nu hemma igen=)
och med mig hem så har jag både trötta & snygga pojkar^^ Tack så hemskt mycket Pillan för att du gjorde grabbsen till flattisar igen;)
Jag sa det till pillan när jag var där, att jag fattar inte hur hon kan få dom så snygga, dom gånger jag känner mig helnöjd, då är det som "slarv" klippning om Pillan skulle ha gjort det, helt otroligt vad duktig hon är!

Så henne rekomenderar jag verkligen & inte bara för er kring dalarna, utan jag tycker verkligen att det är värt den extra bensin som det blir från sthlm & upp....för hem får man iaf en stjärna, och sånna är väl ovärderliga!;)

Måste även säga att jag är gryyyyyymt avis på Pillans nya hus, sååå fint & såååå fräscht!!!! Och ja, läget det ska vi ju inte tala om, skog på ena sida & sjön på den andra...kan det bli bättre??? Neeej, inte för hundmänniskor som vi iaf!!! hahah!!

Men jag ska ta över det, den dagen hon blir pensionär, eller hur P? ;p

Kommentarer
Postat av: camilla och nixx

Ja pillan är bäst. Hon klippte Tizla min flatt och hon vart en helt annan hund :)

2008-10-27 @ 20:31:10
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=nixx
Postat av: camilla och nixx

Ja pillan är bäst. Hon klippte Tizla min flatt och hon vart en helt annan hund :)

2008-10-27 @ 20:32:01
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=nixx
Postat av: Pillan

Gulle Nattis...det är nästan så att jag blir alldeles rörd över dina rara ord ...TACK ! Ett smygtack till Camilla också ;)

Nu får du banne mig ta och dra dig upp lite då och då ..så att dina hundar alltid är fina ;-)



MASSOR med kramar till dig och doggsen , fast speciellt till Gubben Cazper !

2008-10-28 @ 21:23:14
URL: http://www.cairnstones.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0