En bra dag!

Ja, nu har vi startat en ny vardagslydnad samt en ny valpkurs. Jätte trevliga människor & faktiskt lite kul att se killar för en gångs skull;) hehe...Riktigt trevligt folk iaf, och jag tror/vet att dessa ekipage kommer att utvecklas minst lika mkt som alla andra. Även lite roligt att ha fått med några som redan nu har bestämt sig för att tävla vidare:) Det ger även mig en extra sporre, då det blir "mina" ekipage som är ute och visar sig, så måste det ju se bra ut;) hehe...

En ny dag, en bra dag det är vad jag kan säga om denna dag, inga dumma åsnor idag inte ;p

Imorron så blir det träff med moa, vi ska träna lite inför tävlingen om 2veckor, ska bli så skojj så=)

Nää nu ska vi faktist fuska med en pizza!!! hahah!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

oj vad kul att läsa lite om nya kurser du låter gladare i dag

kram mamma

2008-10-22 @ 12:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0