Utmanad!

Har blivit utmanad av Caya så jag antar utmaningen.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler nedan på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utama 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag läser alltid tidningen bakifrån. (Tror vi har samma fixidé, caya;p)
2. Kan aldrig sova utan "godnatt saga"
3. Är en djävul till medpassagerare i bilen!
4. Är super pedant.
5. Är livrädd för spindlar & maskar 
6. Hatar betong vägg:p!
7. Är en lampnörd, som gärna har lyset tänt mitt på dagen^^

Jag utmanar Jonna, Linnéa, Pillan, Camilla, Helena, Maja...kommer inte på nån mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0