Torsdag idag!

Ja, vad har hänt idag då...Jo jag har gått min vanliga prommis, tagit hand om tvätten, städat & nu till det bästa...beställtt kläder!!!!=D=D=D=D Har nog inte unnat mig nya kläder på väldans länge, så nu är nog både jul o nyår avklarat, klädmässigt alltså;p
Nu är det bara skor, hår & resten av kroppen kvar!! hahahahaha^^

Imorgon så blir det shopping & kusinbesök=) Martin åker till dalarna & för att jag ska slippa att vara ensam hela helgen så kommer min gulliga kussing, du är toppen Rasmus!=D

Nu börjar även febern att vända, så jag hoppas verkligen att den gör det, så att jag inte ligger i 2veckor igen!!

Tack för allt stöd jag har fått oxå, små gulliga kommentarer & mail har kommit in, det ger en värme=)
Nu har jag även upplyst min bror om denna blogg oxå, så att även han kanske kan förstå. Han är en enormt betydelsefull person & för mig är det ju storebror, han ser man upp till oavsett om man vill eller inte;) hehe...så han är iaf jätteviktig & framförallt att han "friar" istället för " fäller" om ni förstår hur jag menar.

Så ja, nu börjar jag smygsamt upplysa världen om vem jag är & det känns skönt men skrämmande, jag är inte riktigt bekväm i känslan än...men det kommer säkert=)

Sen kommer jag självklart skriva om andra saker här oxå, så det blir en blandad kompott:)

Nej, nu är det doggtime
Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0