Söndag

Idag blir det en slappar dag=) Har precis gjort iordning potatis & kyckling som nu ligger i ugnen. Och jag har faktist köpt potatis & gjort egen marinad;) Sen så blir det kyckling med honung & vitlöksmariad, vinbärsgele & brunsås & det ska bli riktigt gott *mumma* Blir lite annorlunda iaf;p
Sen har jag en så snäll granne som ska hjälpa mig att göra stek, så sen blir det söndags middag hemma hos oss i framtiden!=D heheh

Lite senare så blir det en film, space chimps^^ hahaha...men jag ÄLSKAR barnfilmer!! Så jag ska bara sitta & njuta idag, med god mat, tända ljus, barnfilm & plusset på det hela är att det doftar såå ljuvligt här hemma, så nu trivs jag som fisken i vattnet^^

Ha en trevlig söndag!!


Kommentarer
Postat av: Annie

Doftar det god mat och stearinljus? ja det är en härlig söndagsdoft// :)

2008-11-23 @ 22:50:39
Postat av: nattis

hehe...nje det doftar faktiskt julrökelser^^

2008-11-24 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0