Måndag

Ja då var det vardag igen & nyttoveckan börjar  efter en fuskishelg men bror B^^

Idag blev det iaf kött o grönsaker och mannen i huset beställde stekt kyckling, paprika o rödlök så då fick han det för att han är den han är ;p hehehe.... så nu har jag lagat 2 maträtter, duktiga jag=D

Idag har vi även varit o trimmat N, och hon blev så fin såå=) Tack snälla Marie för att jag fick en sån fin sessa^^ och tack för täcke och olja, tummen upp! Så nu ska vi inhandla lite välbehövliga julklappar till N:)
Men nu så är vi iaf laddade för tävlingen på lördag...wiieeehoo!!

     
Erkänn att min ser godare ut;) 
(bilden till vänster)

Kommentarer
Postat av: ewa

håller med din ser godast ut

kram mamma

2008-11-05 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0