Fredag

Hände inte allt för mkt idag, jag fixade allt till hundträffen, så halva dagen spenderade jag med att shoppa^^ hahah!! Sen så blev det skogen me doggsen så att dom fick sitt & herre min skapare, Gizmo badade!! Han blev lite skeptisk att det var tunn is på, men sen tyckte han den var så rolig att krossa & så slängde han den i luften, så söööt^^ Ja & sen som sagt så blev det plurret ändå;)

Senare på kvällen blev det en städomgång i "huset" hehe...sen så kom Marek & käkade middag och så såg vi på idol såklart, våran fredags tradition;p

Tjaa, och vid ett tiden så skulle jag åka och hämta gubben i huset, som hade vart ute på krogen med jobbar kompisarna=) Och han var ju lagom trevlig kan ja lova;) hahaha....Ja, sen vart det hem igen, där en gubbe redan hade somnat i soffan^^ Så ja, med en karl som sov i soffan & en i fotöljen, så satte jag på en film & myste för mig själv^^

The end of the day!


Vårat ställe;)


Gizmo in action^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0