Vatten..

ja det är ju lite intressant de här med vårat vatten, tänker vi ens på vad vi dricker idag? Vad vårat vatten innehåller?
Neej det kan jag aldrig tänka mig att vi gör, för skulle vi göra det, då skulle vi lika gärna kunna hoppa från en bro på en gång! Ja usch vad vårat vatten är illa, fan vi förgiftar ju oss själva:P

Som ni kanske undrar så har jag fått veta en masso info om vårat vatten idag..hm...ryser, bara jag tänker på det....Så jag ska iaf införskaffa en vattenrenare....Aaa...nu tänker endel att: men vårat vatten renas ju, är hon dum lr? och andra tänker: fan vilken lättlurad brud! hahah...

Ja jag säger bara såhär till dom som faktiskt är lite nyfikna & som undrar varför man kan få halsbränna av vattnet lr varför det smakar klor? Ja till er så kan jag skicka er vidare till en jätte snäll & trevlig tjej som kan dessa grejer bättre än mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0