Tiden bara flyger iväg...

Ja man bli ju fundersam, man kommer hem på en söndag och så poff så är det onsdag igen..som rubriken lyder...tiden bara flyger iväg!

Nåja.

På torsdagen innan midsommar så var ja i blge hos sarah o krille, där fick ja en riktig gormé middag;) Och dessutom så fick jag en riktig makeover, med hårfärgning, noppade ögonbryn och blänkande naglar! Snacka om att man kände sig som en pingla;) SÅ TACK FÖR DET GULLIGA DU!

Min midsommarafton var iaf supertrevlig & så kände alla i vårat sällskap, så nu har vi skapat en ny tradition=) Sen så blev det ju självklart gropen & även där träffade man supertrevligt folk!!=D

Natten är ung som man brukar säga och jag tror att vi var hemma kring 4a på morronen, sen så var det upp på lördagen för att ladda inför lucky på kvällen. Jag hade väl rätt så kul, men man börjar inse att man är för gammal för lucky:P hehe..usch, fanns ju folk där som man har varit barnvakt åt^^ hehehe
Sen så var man rätt döööd på söndagen och då var det hemfärd!

Och TACK snälla siw o per som tog så väl hand om hundarna hela helgen & även helena ska ha ett TACK sen i lördags!

Lite bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0