Ris...Min bästa vän:p

hahah...Jaa alla har mobbat mig för att jag och doggsen har käkat ris i en vecka nu:P Men ja ska faktiskt tala om att så här matglad och lycklig vid skålen har jag ALDDRIG sett Ninja;P En helt annan hund!

Ja så ja säger bara det, till dom som sliter å drar sig i håret över matvägrande hundar..RIS, det är det som är knepet;)

För övrigt & påtal om inget, så tycker jag att denna blogg är såååå tråkig när man inte kan ha små "gubbar" i den. Den känns liksom döööd..*snyft* Men det som är kul att man kan göra en snyggare layout än den förra=)

Så vad sägs, ska vi rösta?
Snygg layout eller roliga gubbar??:p

Kom igen nu mamma! Du är ju min enda läsare, så få se nu vad du tycker! Mihih^^

Kommentarer
Postat av: Ewa

svårt val gillar oxå gubbarna o saknar dom faktiskt

kram

2008-06-23 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0