Funderar på ...

Funderar på om jag ska bli som Carrie i SATC? hehe...man har ju så mkt frågor om allt & inget, så det kanske ska bli min nya grej, att sitta & blogga om livets alla ting...usch..nu låter ja tragisk va?:P
Men vem vet, det kanske blir kul? Och nån kanske uppskattar det?

Fast sen får man ju se hur länge jag orkar o har fantasi^^

Dagens dilemma är nog, när ska man våga lägga in stöten? 
Framförallt när det är nån man känner lite grann, då kan det ju blii sååå pinsamt om man blir nobbad:P
då får man ju liksom stå där i skamvrån varje gång man ses...

KOM IGEN NU, MED ERA KOMMENTARER!
ja vet ju att ni endå sitter o lodar vid datorn, då kan ni väl slänga in en kommentar =)

 

Kommentarer
Postat av: Ewa

go for it girl

kram mamma

2008-06-27 @ 11:01:49
Postat av: Anna C

Hej på Dig gumman!

Hoppas Du har det bäst!

Är in här lite då o då o kollar av lite.

Snygg design tycker jag iaf!

Kraaam

2008-07-07 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0