Har en ganska bra anledning

hehe, ja denna gång tycker ja iaf att min dåliga uppdatering är rätt okej, det var ju faktiskt världsutställningen förrra veckan, vem har tid att sitta vid datorn då^^:P hahah

vill passa på att gratta PILLAN & TOBBE som blev BIR av den dagens alla terriers! GRATTIS & BRA JOBBAT!!!

Annars så har det rullat på med diverse saker o ting & imorrn så drar vi till strömstad i 4veckor och det ska bli sååå skööönt!!! tänk att hundarna kan ligga ute hela dagarna och ja kan gå mina älsklingspromenader i min kära skog^^ Nåja sen blir det lite kurser oxå, så nån nytta kommer jag ju att göra;) hehe....Sen blir det väl även att träffa nära o kära=)

nej nu ska jag packa lite mer...på återseende!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

TACK SNÄLLA NATTIS FÖR GRATTIS !!! Jo det var ju så att jag var tvungen att visa hur en " riktig " Cairn skall se ut ! HAHAHAHAHHA

Pussar från Tobbe = SUCH AMUCH CANUCH Cairnstone's Nathan Adler

2008-07-16 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0